Informatie voor ouders

Beste ouders en verzorgers

Zoals het met iedere vereniging is, zo is het ook met Scouting Mariagroep.
De groep draait volledig op de inzet van vrijwilligers, leidinggevende, maar ook ondersteuners en bestuursleden.

Uw zoon en/of dochter beleeft er wekelijks plezier aan. We kunnen dit alleen realiseren met voldoende vrijwilligers. Voor het bestuur zoeken we nog enthousiaste mensen die het bestuur kunnen versterken.
Ook zijn we op zoek naar mensen die de groep kunnen ondersteunen in wat voor vorm dan ook.
Heeft u kwaliteiten waar u de scoutinggroep mee kunt ondersteunen? laat het ons weten.

Zonder vrijwilligers wordt het moeilijk om de groep op de juiste manier te laten draaien.
Wij kunnen uw ondersteuning erg goed gebruiken.

Leiding en bestuur van Scouting Mariagroep doen een dringend beroep op u als ouders en verzorgers. Zonder u redden we het niet.
Als u tijd heeft, kom ons dan helpen. Zo blijft het mogelijk om Scouting op de juiste manier over te dragen aan jullie kinderen.

Voor suggesties, vragen en aanmelding kunt u mailen door te klikken op de onderstaande link:

Afmelden

De vrijwilligers die de groepen begeleiden elke zaterdag, maken elke week vooraf een programma voor het te verwachten aantal kinderen van de groep. Hierom is het voor ons erg belangrijk, dat, als uw kind om wat voor reden dan ook niet komt, u hem of haar liefst minimaal een week vooraf afmeldt.

Ook komen sommige kinderen zelfstandig met de fiets naar de blokhut. Als die kinderen dan niet aanwezig zijn maar niet afgemeld, dan maken wij ons zorgen om uw kind. Ook dit is voor ons een belangrijke reden om u nogmaals op uw hart te drukken dat wij het melden van afwezigheid erg belangrijk vinden! Voor u misschien een kleine moeite, maar voor ons van groot belang!

U kan uw kind afmelden door de begeleiding van uw groep een e-mail te sturen. In het uiterste geval kunt u op de zaterdag zelf voor draaitijd naar de blokhut bellen op
tel. nr. 0162-435677.

Alvast bedankt namens alle vrijwilligers!