Wij zijn de bevers

Ben jij tussen de 4 en 7 jaar? Vind je het leuk om iedere week iets leuks te doen en lekker buiten te spelen? Kom dan bij de bevers van Scouting Mariagroep. Hier doe je allemaal spannende dingen met kinderen die even oud zijn als jij.
De kinderen van 4 tot en met 7 jaar worden bij Scouting bevers genoemd. Bij de bevers ligt de nadruk op het spelen in de natuur. Ze doen samen met andere kinderen leuke spelletjes in een veilige omgeving. Zo leren ze spelenderwijs samen te werken onder leiding van deskundige vrijwilligers. De bevers spelen in het thema Hotsjietonia en gebruiken hierbij hun fantasie. Dit draagt bij aan de ontwikkeling van de kinderen.

De bevergroep draait op zaterdagochtend van 10.00 uur tot 12.00 uur.

12604749 911698582278993 1384616281721686726 o

Activiteitengebieden

Om voor variatie in het programma te zorgen, werken we met activiteitengebieden. In het spelaanbod zijn acht activiteitengebieden, deze zijn voor elke speltak dezelfde:

• Uitdagende Scouting technieken
  • Expressie
  • Sport & Spel
  • Buitenleven
  • Internationaal
  • Samenleving
  • Identiteit
  • Veilig & Gezond

In Hotsjietonia vind je deze acht activiteitengebieden terug. De huizen van de bewoners staan in bepaald activiteitengebied. In het midden van het dorp vind je een dorpsplein met een vlaggenmast. Dit is het activiteitengebied Samenleving. Rondom dit dorpsplein vind je de andere activiteitengebieden.

Beveruniform

Als je hieronder op het beverlogo klikt, zie je alles wat je nodig hebt voor je uniform en wat het kost.

Klik en bekijk de Bever uniform pagina

Vragen?

Heb je vragen, wil je meer informatie of wil je een keer komen kijken? Klik dan op onderstaande envelop om een email te versturen