Roverscout nieuws

Roverscouts

De Jopi′s (Jongere Pivo′s) zijn de zelfstandige jongerengroep van de Scouting met een leeftijd tussen de 18 tot 23 jaar. Iedere vrijdag avond draaien wij vanaf half negen met een eigen bedacht programma. Dit kan variëren van een ouderwets potje Mens Erger Je Niet tot een hele game-avond, of van een beauty-avond tot een potje paintbal.

Na afloop van het draaien zitten wij altijd nog gezellig samen, tot de laatste man of vrouw naar huis gaat. Dit met een heerlijk drankje en hapje van onze eigen bar.

Buiten de draaiavonden om zijn wij ook bezig met activiteiten binnen en buiten Oosterhout om ons jaarlijkse kamp(en) te financieren.

Heb je nog vragen of wil je meer weten over de Jopi′s? Kom eens een keer langs op onze blokhut, als je wilt mag je zelfs met het programma meedraaien.