Verhuur

Buiten de reguliere opkomsten is het voor andere scoutinggroepen mogelijk om onze blokhut te huren voor weekend- en weekactiviteiten. Hierbij moet u bijvoorbeeld denken aan een weekend en/of weekkamp.

U kunt de blokhut huren in de weekenden vanaf zaterdag 17:30 uur tot zondag zo laat als u wenst. Een uitzondering hierop is de zomervakantieperiode.

Belangrijk : wegens problemen met de website kan de contact module tijdelijk niet werken. Als dit het geval is kunt u het verhuur team direct emailen op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wilt u weten wanneer de blokhut nog vrij is, kijk dan even in onze agendaWilt u onze blokhut bespreken, Klik hier om contact op te nemen.

Clubhuis 't Dankertje

Het gebouw van scouting Mariagroep is een ideale accommodatie om je zomerkamp of weekend in door te brengen. Het clubhuis dat gebouwd is in 1990 bestaat uit 2 lokalen van 7 bij 12 meter en 2 lokalen van 4 bij 6 meter waarvan een lokaal ingericht is met banken en een bar. Het sanitair is centraal gelegen en bestaat uit een nieuwe keuken (2018), drie toiletten waarvan er één geschikt is voor invaliden, een washok met trog en één warmwater douche. Het gehele gebouw is voorzien van centrale verwarming. Binnen het gebouw is wi-fi beschikbaar.

Achter het gebouw ligt een ruim terrein van 30 bij 100 meter waar ruimte is om tenten op te zetten en je spel te spelen. De kampvuur kuil ligt omringd door een heuvel die voor beschutting zorgt.

De accommodatie is gelegen op het kanaaleiland. Dit is een schiereilandje gelegen tussen het markkanaal en de zwaaikom. Het bos ligt op ongeveer 20 minuten lopen van de accommodatie. In het bos is veel afwisseling, er zijn zandverstuivingen en heuvels die afgewisseld worden met loof- en naaldbossen. Er zijn dus allerlei bosspelen mogelijk.

Om boodschappen te doen ben je binnen 5 minuten in het centrum van Oosterhout. En ook binnen 5 minuten bij een grote supermarkt. Hier is overal voldoende parkeergelegenheid.

Breda ligt ongeveer 10 km van Oosterhout vandaan. Dit is de dichts bij belegen grote stad. Daarnaast is Tilburg ook goed bereikbaar.

De blokhut is door het jaar heen te huur van zaterdag middag 17.30 tot zondag zo lang als jullie willen blijven. Dit altijd in overleg met de verhuurder. Door de week zijn er ook mogelijkheden.

In de zomervakanties is de blokhut in overleg te huur op de datums die jullie zelf aangeven mits er dan plaats is.

Voor informatie hierover kun je contact op nemen met Ellis van Loon.

Klik hier om contact op te nemen.

welpenlokaal scoutslokaal

Onze twee grote ruimtes, de welpen en scouts lokalen

beverlokaal beverlokaal

Bever lokaal - een kleinere ruimte